maandag 20 januari 2014

Doel 8 behaald? Ja, dus :P

Doel 8 van mijn lijst lijkt simpel: doe mee aan de RW2013in2013. Een challenge waarbij je je vooraf een afstandsdoel voor het komende loopjaar stelt en dan elke week de updates post. Het stellen van dat doel en het posten is me helemaal gelukt, dus doel behaald zou je zeggen. Maar uiteindelijk heb ik het aantal miles dat ik zou lopen niet gered, dus wat dat betreft is de missie mislukt.
Omdat ik het doel geformuleerd heb als meedoen, tel ik het nu maar mee als behaald, als ben ik er niet helemaal gelukkig mee. Ik doe inmiddels wel ook mee aan de 2014 versie van de challenge dus misschien gaat het dit jaat wel lukken om naast het wekelijks posten van de resultaten ook m'n afstandsdoelstelling te behalen.
Vijf euro in de spaarpot (doel 98 :) dus voor het behalen van dit doel :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten