vrijdag 26 juli 2013

Vakantieplannen

Op het moment dat deze blogpost online komt, ben ik op vakantie in Toscane. Misschien niet het meest logische moment of de meest voor de hand liggende locatieom aan Dayzerodoelen te werken, maar dat ben ik wel van plan.
Wat ik onder andere wil doen in de vakantie:
  • Gewoon 2x per week sporten (doel 2) om zo hopelijk eens wat meer km's bij elkaar te sprokkelen voor doel 7
  • Geocachen (doel 92)
  • Veel boeken lezen voor de doelen 19 en 20 (heb uit beide lijstjes totaal een boek of 30 op de E-reader gezet)
  • Italiaanse gezichtsmaskertjes proberen :P (doel 36)
  • Mijn kleurboek (doel 64) en origamipapier (doel 86) zijn ook mee
  • Mijn minder snoepen campagne voortzetten en zo werken aan het gezond-BMI-doel (30)
Ergens in augustus ben ik weer thuis en dan zullen we zien wat er allemaal van terecht gekomen is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten