vrijdag 20 april 2012

Snelle update - behaalde doelen

Na dik een half jaar eindelijk weer een stukje. Ik ben druk met van alles en nog wat en dat is niet altijd Dayzero. De laatste tijd probeer ik weer wat actiever doelen te bereiken, maar bloggen blijft door tijdgebrek lastig. Wel heb ik net de lijst hier rechts bijgewerkt en weer geld in de pot gestort voor de inmiddels behaalde doelen.

Doelen die in het laatste half jaar behaald zijn:
4. Halve marathon uitlopen - De tijd sloeg nergens op doordat m'n loopmaatje in het voorjaar haar enkel had gebroken en mijn voorbereiding door een B12 tekort ook verre van optimaal was, maar in oktober hebben we samen we de Royal Parks Half uitgelopen.
62. Vijf voor mij nieuwe soorten vis/schelpdieren eten - Door in de sauna vorig weekend "barramundi" te bestellen, was mijn vijftal vol en het doel behaald.
71. Leren haken - Inmiddels heb ik allerlei granny squares en bloemetjes gehaakt en ben ik bezig met een sjaal met ripple patroon. Ik ben nog geen superhaakster, maar de basis heb ik onder de knie, dus missie volbracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten