vrijdag 9 september 2011

Mini updates september 2011

Ook in de zomer wordt/werd er aan Dayzero gewerkt, want de vakantie leent zich natuurlijk voor allerlei activiteiten waar je normaal niet aan toe komt.

Zo heb ik inmiddels ruim 1300 km op de teller staan voor doel 6, voornamelijk om me voor te bereiden op doel 4, een halve marathon uitlopen.
Verder heb ik Bretagne waar we op vakantie waren ook gegeocacht en afgelopen zaterdag nog in Nederland, zodat ik nu totaal voor 2011 op 5 van de 10 keer cachen zit bij doel 8. Op de camping heb ik ook aardig wat boeken verslonden waaronder de "Twilight Saga" van Stephenie Meyer, "A prayer for Owen Meany" van John Irving en "Life of Pi" van Yann Martel. Hierdoor schiet het met de boekendoelen (47 en 48) ook weer wat op, al heb ik voor doel 47 dus nog steeds 20 boeken te gaan.

Vlak na de vakantie ontdekte ik dat ik een nieuwe serie van het programma "Kijken in de ziel" had gemist. Hierbij was deze keer de beroepsgroep van de politici aan de beurt. Omdat de serie een aardig psychologisch kijkje in de politieke keuken geeft, tel ik het mee als docu voor doel 51. Nog 3 docu's te gaan nu.

Ook ben ik deze zomer redelijk vaak uit eten geweest, wat een aantal nieuwe zeebeesten (mosselen, vongole en zeebaarsfilet) voor doel 62 opleverde, zodat ik daar nu al op 4 uit 5 voor sta.

Een doel dat helemaal af is, is het fotowoordenboekje voor Isis (doel 93). 21/100 dus nu totaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten