dinsdag 7 juni 2011

Nog 500 dagen voor 80 doelen...

Vanmiddag probeerde ik op de Dayzerosite m'n lijst bij te werken. Tot mijn verrassing was de manier om je lijst aan te passen helemaal veranderd. Zo te zien ten goede, alleen werkt het bij mij niet zoals zou moeten. Via Twitter heb ik contact opgenomen met de admin en die gaat het uitzoeken, maar mijn lijst kon ik dus daar nog niet bijwerken.
Wel ontdekte ik dat ik per vandaag nog precies 500 dagen heb voor de 80 doelen die ik nog niet gehaald heb. Paniek peeuw peeuw dus, want dat wordt wel moeilijk. Gelukkig ben ik met een hoop doelen al hard bezig, maar er moet een tandje bij. Chop chop dus!

2 opmerkingen:

  1. Je bent niet de enige, ik heb volgens mij ook pas 30 doelen behaald ofzo. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je blog via via gevonden en ga je zeker volgen.
    Ik heb je blog al bij mijn links op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen