maandag 6 juni 2011

Mini updates Juni 1

Na een lange stilte eindelijk weer eens een snelle update :)

Doel 5: 1001 km hardlopen is gehaald! Met alle training voor de halve marathon (doel 4) in oktober gaat het hard met de kilometers dus ineens zat ik er zomaar dik overheen. Ik blijf de stand wel bijhouden, misschien kan ik wel 2002 halen voor het eind van m'n 1001 Dayzerodagen.

Doel 8 en 12: Ergens half maart heb ik toen ik bij m'n ouders was een cache in Duitsland gevonden dus dat was 1 van 10 voor 2011 voor doel 8 en meteen 2 van 3 voor doel 12.

Doel 15: 2 weken geleden ben ik enthousiast begonnen aan het leeghalen van de tuin om ruim een uur later na 4 volle vuilniszakken alweer te moeten stoppen omdat de groene bak helemaal vol zat. Die wordt morgen geleegd, dus dan kan ik weer verder. Waarschijnlijk ga ik dit alleen niet helemaal zelf afmaken. M'n schoonmoeder vindt het een onmogelijk karwei en wil als verjaardagskado voor mij haar tuinklussenman het laten doen. Aangezien ik inmiddels merk dat het leeghalen wel gaat maar het afvoeren een probleem gaat worden, lijkt me dit best fijn, dus zodra dit echt gebeurd is, beschouw ik dit doel als behaald, ook al heb ik het dan niet helemaal zelf gedaan.

Doel 34: Dit gaat de goede kant op. M'n gewicht heeft een tijd stilgestaan, maar nu weeg ik al een maand of 2 altijd onder de 80. Hopelijk wordt dat snel nog minder doordat ik steeds meer hardloopkilometers maak.

Doel 44: Er zijn weer 3 films bijgekomen voor mijn A-Z filmlijstje
* Gooische Vrouwen zag ik in de bios, met een aanta collega's en er is echt maar één woord voor: HILARISCH! Als je de serie leuk vindt en de film nog niet hebt gezien, moet je die zeker gaan zien.

* Cera una volta il West zag ik op TV. Van deze film had ik geen idee wat ervan te verwachten, maar ik werd er wel door gegrepen. Hij is heel traag, maar toch heb ik me geen seconde verveeld. Episch is denk ik de beste beschrijving en de muziek is subliem.

* X2 zag ik eveneens op TV. Ik ben geen superheldenfan, maar deze was leuk (dit in tegenstelling tot deel 3 van de serie die later die week op TV was, die kon me echt niet boeien). Veel actie, maar ook nog wel enig verhaal. En natuurlijk een uitgelezen mogelijk om die lastige letter X in te vullen.

Tussenstand, 16/26 gezien:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Doel 47: Eindelijk heb ik het eerste boek gelezen uit de top 100 allertijden lijst : Anne of Green Gables van L.M. Montgomery. Nog 24 te gaan (oef...)

Doel 59: In april heb ik groentenkwarkschotel gemaakt uit een boekje van het zuivelbureau en gisteren heb ik Amerikaanse bananenpannenkoekjes (uit het kinderkookboek "Lekker opscheppen" van Koken met Karin) gebakken als lunch. Het nieuwe gerecht van mei heb ik helaas nietr opgeschreven, die ga ik nog ff proberen te achterhalen.

Doel 75: Na een hoop zoeken in alle speelgoedwinkels en boekenshops heb ik eindelijk een kleurboek gevonden dat ik wel wil volkledderen. Eéntje zonder stickers en Disneyfiguren :P Er staat niet op hoeveel bladzijden het zijn, maar ik schat een stuk of 80. Daarvan zijn er nu 3 vol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten