vrijdag 31 december 2010

Mini-updates

Nu ik weer redelijk bij ben met bloggen (alleen wat origami's en wat bekeken documentaires wachten nog op een blog), zijn er nog wat kleine dingen die ik even wil vermelden, maar die geen eigen blog waard zijn.

Doel 11: 3 musea in Leiden bezoeken
Omdat je vaak overal en nergens de toerist uithangt, maar nooit in je eigen stad, had ik dit doel toegevoegd. Leiden heeft namelijk best aardig wat musea, maar ik kom er eigenlijk nooit. Alleen in Museum Boerhaave was ik al wel eens geweest.
Tijd om hier veradering in te brengen, dus gisteren ben ik met Finn naar Naturalis geweest. Het was erg druk en omdat Finn nog wat jong is, was niet alles aan hem besteed, maar ik vond het wel de moeite waard en zou zeker nog wel eens alleen willen als het wat rustiger is.
Tussenstand doel 11 dus 1/3

Doel 47: 25 van de beste boeken allertijden lezen
Toen ik deze lijst nog eens door keek deze week, zag ik ineens "De vliegeraar" erin staan. Aangezien ik dat boek ook al voor doel 48 had gelezen, kan ik hem dus ook hier meetellen. Dat is dus alvast 1/25.

Doel 48: 10 van de beste boeken 2000-2009 lezen
Inmiddels ben ik begonnen in "Life of Pi". Dit boek staat eveneens op de lijst die bij doel 47 hoort, dus dat zou alweer 2 vliegen in 1 klap zijn als ik hem uitlees.
Ook heb ik 2 andere boeken voor dit doel gevonden in de bieb ("Unless" van Carol Shields en "The PowerBook" van Jeanette Winterson).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten