dinsdag 28 december 2010

5. 1001 km hardlopen (573.4/1001)

Met de hardloopdoelen gaat het nog steeds prima. Het lijkt of er weinig gebeurt, maar sinds ik bij een loopgroep ben gegaan, schiet het lekker op met de kilometers. Zelfs nu het door het winterweer af en toe onmogelijk is om te lopen, telt het lekker door, want als ik loop, zijn het ook meteen veel kilometers.
Helaas heeft dat winterweer er begin december wel voor gezorgd dat de eerste poging om doel 1 te halen (5k in minder dan 30 minuten) niet doorging. De wedstrijd waar ik dat wilde doen werd namelijk afgelast. 9 januari is de tweede wedstrijd van dat lopencircuit. Hopelijk gooien de weergoden dan geen roet in het eten en wordt ook dat doel behaald.
Verder heb ik bedacht dat ik doel 4, een halve marathon uitlopen, volgend jaar oktober in Londen wil doen. Daar is de Royal Parks Half en die loopt door alle grote parken in Londen centrum :)

Supertof dus!
De procedure om je aan te melden is enigzins onduidelijk (is het nu loten of gewoon wie het eerst komt, die het eerst maalt?), maar ik sta op de mailing lijst, dus dat kom ik vast begin 2011 te weten.

Mocht Londen niet lukken dan ga ik voor een halve in Eindhoven of Amsterdam, want ook die zijn allebei half oktober 2011 en dat zou dus qua trainingsopbouw en timing niets uitmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten