maandag 25 januari 2010

5. 1001 km hardlopen (15.4/1001)

5. Met de 1001 km hardlopen gaat het lekker: na 4 dagen heb ik al ruim 15 km gelopen. Dat tempo ga ik niet 1001 dagen volhouden, maar dit is alvast maar binnen. Het plan is om woensdagavond weer te gaan lopen :)

48. Verder ben ik gisteren begonnen in het eerste boek van de lijst "Beste boeken van het vorig decennium" . "Storm in juni" is van Irène Némirovsky en gaat over de grote vlucht uit Parijs aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. Veel losse verhaallijntjes tot nu toe, maar wel boeiend en heel fijn geschreven.

88. Ook ben ik begonnen in het schaakboek, maar dat vind ik toch nog wel erg lastig, zeker zonder echt schaakspel voor mijn neus. Misschien moet ik daar gewoon een online cursus voor zien te vinden, of anders gratis software.

34. De afgelopen dagen heb ik weer lekker gelopen en redelijk netjes gegeten. Mijn Wii Fit Test was dan ook beste tevreden over m'n gewicht. Vandaag was het alleen weer wat minder, maar dat lag denk ik aan het tijdstip (vlak na het avondeten). Morgen dus weer een nieuwe test.
Oja, nog ff voor het beeld, mijn BMI is nu 28, dus ik moet 3 punten oftewel 9 kilo afvallen voor een goed BMI (<25).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten